میعادگاه عشق

میعادگاه عشق

سرزمینی برای سرگرمی
میعادگاه عشق

میعادگاه عشق

سرزمینی برای سرگرمی

دانلود مداحی

دانلود مداحی بسیار زیبا از حاج محمود کریمی + متن


مداح: حاج محمود کریمی

شب هفتم محرم 91

هیئت ثارالله - مسجد الهادی


طفلکم تو گهواره، لب رو لبهاش میذاره * تا که لب بر میداره، مثل ماهی بی آبه

خواهرش سر گردونه، عمه زینب گریونه * طفلم انگار میدونه، چاره دستای اربابه

راهی میدون جنگی ای علی جان * بیا تا ردت کنم از زیر قرآن

رفتی ولی مادرت بمیره، شمشیر نداری پسر من * بی شیری من بی رمقت کرد، تقصیر نداری پسر من

از فراق قافله نترسیا * از صدای هلهله نترسیا * از کمون حرمله نترسیا * وای گلم


دانلود در ادامه مطلب

 

مثل غنچه خشکیده، بس که زیر خورشیده * بیقرار و بی حاله، بس که بچه ام نخوابیده

حالا که خودت میخوای بری به میدان * بیا تا ردت کنم از زیر قرآن

با گریه رجز خوندی و رفتی، تکبیر کشیدی پسر من * قربون نگاهت بره مادر، تو جنگ ندیدی پسر من

مادر از سپاهشون نترسیا * یه وقت از نگاهشون نترسیا * از دل سیاهشون نترسیا * وای گلم

از فراق قافله نترسیا * از صدای هلهله نترسیا * از کمون حرمله نترسیا * وای گلم

 

خون تو رگ هاش میجوشه، روی دستم بی هوشه * بیقرار میدونه، بین خیمه کفن پوشه

گریه های اهل خیمه مثل طوفان * بیا تا ردت کنم از قرآن

در حسرت لبخند تو موندم، از غصه پیرم پسر من * آخر تو رو هم ازم میگیرن، بی تو میمیرم پسر من

از یه دشت پر خون نترسیا * از یه جنگ بی امون نترسیا * از صدای خنده شون نترسیا * وای گلم

از فراق قافله نترسیا * از صدای هلهله نترسیا * از کمون حرمله نترسیا * وای گلم

 

دانلود 3.3 مگابایت


kamharfi.persianblog.irمنبع :

نظرات 2 + ارسال نظر
فتوکده جمعه 22 آذر 1392 ساعت 19:59 http://photokade.com

زندگی بافتن یک قالی است نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی
نقشه را اوست که تعیین کرده است تو در این بین فقط میبافی
نقشه را خوب ببین !!! نکند آخر کار قالی زندگیت را نخرند
...................................................................................................
فتوکده مرکز کارت پستال و کارت ویزیت از شما دعوت میکند از طرح ها بازدید کنید
...................................................................................................
(کارت پستال عاشقانه) - (کارت پستال غمگین) - (کارت پستال تبریم تولد)

(کارت پستال مناسبتی شب یلدا) - (درخواستی) - (کارت های ویزیت)
...................................................................................................
اگر از فتوکده خوشتان اومد لطفا ما رو با نام

فتوکده | کارت پستال و کارت ویزیت

لینک کنید و به ما خبر بدید بزودی در لیست پیوند های سایت قرار بگیرید
...................................................................................................
لطفا نظرتون رو در مورد کارت پستال های طراحی شده در پایین پست درج کنید

سجاد چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 22:38

چطوری دانلود کنم

بزن رو دانلود 3.3 مگابایت تو صفحه یا بزن روی این لینک
http://kamharfi.persiangig.com/91/91-m07-04.mp3/download?b099

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد